Saturday 30 June 2012

ade yg skodeng?

Tiap2 hari aku diskodeng.... ohhhh ade yg x tau ke ape itu skodeng? SKODENG tu kira mengintai dari tirai kamar arr.... rupa2 nyer dh lame dia wt keje tu tanpa pengetahuanku....ye lah nama pown skodengkan... lain la klau tgk dpn2 mesti arr kita tau akan kehadirannya kn....

Benda nie baru kusedari petang semalam (22/6/2012) , sedang asyik menyiapkan kerja yang sentiasa membukit.... byk la konon...., aku perasan ade sesuatu sdg memandang ke arahku dengan jarak yg dekat skali....dalam hati tertanya2....siapa dia? nape dia skodeng aku? apa yg dia mahu? aku ade hutang ngan dia ke?.....isssssssssssssh lama la plak... Ape kes nie...angin gak la dibuat nye...

Lama kelamaan timbul perasaan ingin tahu yg mendalam sedalam dasar laut kot.....Aku nekad utk menoleh dan merenung ke arahnya...... dengan lafaz bismillahirahmanirrahim aku pown menoleh ke arah nye..... hatiku tiba2 merasa malu sendiri.... hihihi apa la nak jadi ngan aku nie.... aku tersenyum seorang diri.... akhirnya aku tahu juge gerangan yang menyekodeng ake.... ape korang pown nak tahu gk ke? x yah tau la.... malu lahhhhhhh.... haaaa nak tau gak ek... tapi janji jangan ketawa taw... 1 2 3.... tadaaaa

Tempat aku menyiapkan tugasanku seharian..
ni la rupa gerangan yg selalu dok sekodeng tu.....


Jangan marah sekadar bergurau bagi menghilangkan mengantuk shj.....



1 comment:

  1. CISH.. kakna nie ingat kan saper yg skodeng..rupenye...ishhhhh.. haha

    ReplyDelete